22/02/2014

TWENTY



Ja Leute, auch ein Teenager-Dasein geht mal zu Ende und schon bin ich 20. Ob ich mich darüber nun freuen soll, weiß ich nicht so recht. Ehrlich gesagt habe ich mit meinem 18. Geburtstag aufgehört mich über das älter werden zu freuen, denn eigentlich wird es nicht leichter. Man wird nur älter, bekommt Falten und wird fett. Nein Spaß, aber man muss mehr Entscheidungen treffen und das mach' ich doch so ungern! Naja, ich mag mich nicht beklagen, weil ich gestern dennoch einen schönen Tag gehabt habe. Einige Verwandte kamen zu Besuch und natürlich gab es lecker Kuchen, Geschenke und zum Abendessen Pizza! :) Ich habe ein paar Fotos hochgeladen, sodass ihr einige Eindrücke von gestern bekommt. Ich denke ich werde euch nochmal das ein oder andere Geschenk genauer zeigen, unter anderem das von Alex: einen Anhänger für mein Thomas Sabo Armband. Habt einen schönen Tag, ich melde mich morgen wieder!



It's true, someday you turn 20 and the teenager-life is over. I'm not really sure if I should be happy about it, because it won't be easier: you get older, you get folds and you get fat. No, I'm just joking but you have to make more and more descisions what I really don't like! Well, I don't want to complain, because I still had a lovely birthday yesterday. Some relatives came and we ate delicious cake and in the evening - and of course I've got some presents. I uploaded some photos as some impressions. I think I'll show you the one or other present more precisely, among others the one I got from Alex: a new charm for my Thomas Sabo bracelet. :) Have a great day, see you tomorrow!
 








7 comments :

  1. Your photography is amazing, love the detailed close up shots, and yum to your pizza! So glad I clicked on your comment on CHICMUSE and got led back here to yours. It's seriously full of GREAT info and juicy pics here! Just followed you on GFC and bloglovin', be sure to see more of you soon. By the way, I just posted my new layering (step-by-step) post on how to style some old CÉLINE floral trousers and make them new new again. Check it out to see how many layers does it take to get to the juicy center haha!

    xx The Provoker
    http://www.the-provoker.com/2014/02/mr-fancy-pants.html

    ReplyDelete
  2. Happy Birthday! I discovered your blog today and I really liked it. I hope you enjoyed your birthday, food and presents :) Have a lovely weekend! <3 Zhanna, www.stylehenge.com
    p.s. would you like to follow each other on bloglovin?

    ReplyDelete
  3. Alles gute nachträglich! Ich wünsche dir trotzdem älter werden ein tolles neues Lebensjahr mit großartigen Erlebnissen und Erfahrungen.
    GLG Malena

    ReplyDelete
  4. you are only 20???? I remember that I turn 20 I felt excaly the same way and again also when I turn 30 . you should appreciate your age it's the age that you could make your dreams come true 100%. happy bday my love. I have tomorrow my Bday but I forgot to mention on my post:)

    ReplyDelete
  5. In love with the blur heels!

    Kisses
    Lara
    BY MY HEELS

    ReplyDelete
  6. amazing photos darling!<3

    www.laurinawong.com

    ReplyDelete
  7. Wunderbare Fotos, scheint ein sehr schöner Tag gewesen zu sein. Ich bin jetzt 19 und höre auch auf zu zählen :P reicht jetzt mit dem Altern ...

    Liebst
    Lorá
    hier geht´s zu einer Blogvorstellung

    ReplyDelete